Cadillac Logo
A Cadillac logo története egészen 1902 -ig nyúlik vissza amikor Henry M. Leland megalapította a céget. A Cadillac az egyik legrégebbi autóipari márka a világon, és a második legrégebbi amerikai autómárka a következő Buick társával. A General Motors 1909-ben vásárolta meg a Cadillac-t.
A Cadillac logó jelentőségéről szólva, az autentikus heraldika montázsából áll, amely több darabból és kisebb részből áll. Antoine úgy döntött, hogy összedolgozza őket. A logóban használt elemeket martin heraldikai adaptációnak tekintik. Sok évtizedig nem változott és nem módosult. 2014-ben minden új Cadillac -nek új logója lett.
A Cadillac logó széles skálájú színeket tartalmaz, köztük fekete, piros, szürke, sárga, ezüst és kék. Minden színnek megvan a maga különleges jelentése. Ezek a színek jelképezik az autógyártó által létrehozott kreativitást, kiválóságot, szenvedélyt, nagyszerűséget és üzleti felelősséget.