Hyundai Logo
Hyundai logó alapvetően egy dőlt H betű, ovális alakba ágyazva. A Hyundai tisztviselői azt mondták, hogy két embert is képviselnek, az egyik a vevő, a másik pedig a társaság, ezek kézfogását jeleníti meg a H betű. Ez a kölcsönös bizalmat és tiszteletet jelképezi a mai napig. Összességében a Hyundai logó barátságos képet alkot, amely már világszerte jól felismerhetővé vált.
A Hyundai logót kezdetben összekeverték a Honda emblémával, ugyanakkor a koreai vállalat jelentős autóipari teljesítményként jelent meg, az emberek megszokták a jelvényt. Alapvetően a H betű, amely a Hyundai logót alkotja, jobbra döntve, folyékony és sima benyomást kelt, amellyel barátságos és vonzó képet kap a márkáról.
A kék szín a Hyundai logóban a márka megbízhatóságát, kiválóságát és fölényét jellemzi, míg az ezüst szín a kifinomultságot, a kreativitást és a tökéletességet jelenti.