Smart Logo
1982 végén az SMH (a Swatch márkájú órák készítője) vezérigazgatója, Nicolas Hayek elkezdett kidolgozni egy új autót, ugyanazon típusú gyártási stratégiák és személyre szabási funkciók segítségével, amelyek népszerűsítik a Swatch órákat.
1993-ban Hayek diszkréten kezdett közeledni más autógyártókhoz a Swatchmobile projekttel. A BMW, a Fiat, a General Motors és a Renault visszautasította, végül informális megállapodást kötött a Daimler-Benz AG-vel, a Mercedes-Benz autók gyártója.
A Smart a Swatch és a Mercedes által folytatott együttműködésből származik: Swatch Mercedes ART. Brandingjében a vállalat logóját és logóját "c" -ként és nyílvesszővel ellátva "kompakt" és "előre gondolkodó" logikát alkalmazza.
Ez a két vállalat nevét az intelligens márkanévbe beírta, hiszen a Swatch és a "m" a Mercedes-Benz. A "művészet" tükrözi a gépjárműgyártásnak az 1994-es alapítása óta beterjesztett nem szokványos megközelítését.
A 3D 'c' betű ezüstszínű gradiens árnyalatú, míg a jobb oldalon lévő nyíl minden sárga. Az "intelligens" szó a logóval együtt szürke színű.